_
Hry a hračky

Recenze: Metro Exodus

Akční střílečka z pohledu první osoby (FPS žánr) Metro Exodus rozvířila emoce herních fanoušků. V tomto pokračování úspěšné herní série se děj dostává více do otevřené krajiny. Je to příjemná změna. I stísněné atmosféry tunelů a různých děr se dočkáte, to se nemusíte bát. Někteří hráči by jim prý dali přednost před hrou ve volném prostoru, ale psali to do komentářů ještě před tím, než si hru zahráli, tak možná by pak psali jinak.

Hru si můžete zahrát s ruským nebo anglickým dabingem a českými titulky. Ovládání je v českém jazyce. Na výběr je i anglický dabing a anglické titulky. To je vidět na konci načeho krátkého video sestřihu, kde je i ukázka z jedné s misí. Během hry se potkáte se zmutovanými zvířaty, lidmi a rostlinami. Všichni mutanti bez výjimky vás budou chtít zabít. Zabít se vás budou snažit i někteří přeživší.

Hlavní postava Arťom, za kterého hrajete, toho ve hře moc nenamluví, ale ostatní toho namluví naopak hromadu. Někoho to může při hře trochu rušit, ale je to jen maličkost. Hra Metro Exodus je plná akce, bitev, stříleček, výbuchů. Na poncích a pracovních stolech si můžete upravovat zbraně, možností je nepřeberně. U zneškodňování živých nepřátel si v boji zblízka můžete zvolit omráčení (pro lepší herní karmu) nebo zabití. S náboji je třeba nakládat rozumně, zvlášť u vyšších obtížností.

Skvělá grafika, příběh i akčnost hry se bude líbit. Nákup hry považujeme za dobrou investici, která přinese hodně hodin zábavy a relaxace u pořádné střílečky.

• Žánr: FPS • Multiplayer: Ne • Vývojář: 4A Games • Vydavatel: Deep Silver • Platformy a Datum vydání: PC, PS4 a Xbox One (15. února 2019) • Homepage: metrothegame.com/en-gb/ • Čeština: Ano (oficiální)
Další videa najdete na Youtube – Venilafi tým https://www.youtube.com/channel/UCWuMZSqAuKJ0Ttt9uULb3fQ

Zanechat odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *